🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وضع مناسب ذخيره كالاهای اساسى در كشور تاکید بر برخورد قاطع با شایعه سازان 

سخنگوی وزارت کشور گفت: ذخيره كالاهای اساسى و همچنين ذخيره دارويي کشور در حد مطمئني است.

ذخيره كالا اساسى در كشور از وضعيت خوبي برخوردار است
به گزارش  خبرنگار حوزه دولت  گروه سیاسی اخبار ، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به آثار ویروس کرونا بر اقتصاد؛ اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد اقتصادی  هر یک از دستگاه ها، از حیث دستگاه تخصصی خودشان، مسائلى را بیان کردند و تصمیماتی اتخاذ شد.

او ادامه داد: طبق گزارش‌های ارائه شده، ذخیره کالاهای اساسى در کشور از وضعیت خوبی برخوردار است، همچنین اعلام شد که ذخیره دارویی هم در حد مطمئنی است و ما نگرانی بابت این موضوع در کشور نداریم.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: خوشبختانه همراهی و همدلی مردم و مسئولان در این قضیه بسیار خوب بوده و امیدوارم نتیجه این همدلی، رسیدن به شرایط مناسب در زمان حداقلی باشد.

سامانی بیان کرد: در این جلسه درباره برخورد قانونی و قاطع با شایعه سازان  و افرادی که اخبار جعلی را تولید و منتشر می‌کنند تا احساس مردم را  هدف قرار دهند، تاکید شد و از دستگاه قضائی خواسته شد که در تعامل با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى این کار را به صورت جدی پیگیری کنند.

او یادآور شد: ٣ محور سرعت در تصمیم گیری، تصمیم گیری شفاف و سریع و اطلاع رسانی به موقع دستگاه‌هایی که در  سلامت مردم و اقتصاد مردم مسئولیت دارند، تاکید شد.

سخنگوی وزارت کشور افزود: مشارکت مردم در  مبارزه با این ویروس بسیار حائز اهمیت است و ما باید برای تحقق این کار همراهی مردم را داشته باشیم؛ البته مردم باید در جریان باشند که اگر تصمیمی در هر حوزه گرفته شد، چه استدلال‌ها و مواردی پیش زمینه  آن بوده است.

سامانی تاکید کرد: با توجه به تاثیرگزاری مشارکت مردم در تحقق  اهداف، وزارت کشور طرحی را تهیه کرده و آن را به ستاد ملی  ارائه کرده است.  این طرح به صورتی است که نقش خیرین، سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های مرجع، بسیج و جمعیت هلال احمر  مشاهده و بررسی شده تا بتوانیم با این رویکرد نقش بیشتری برای خود مردم و گروه‌های مردمی در مقابله با این بیماری تعریف کنیم.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: از زمانی که این موضوع مطرح شد، استانداران در سراسر کشور با  قاطعیت پیگیر هستند، بین دستگاه‌ها تقسیم کار انجام شده و ستاد‌های استانی فعالیت خودشان را با جدیت انجام می‌دهند.

سامانی گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی  که ایجاد شده، امیدواریم  بتوانیم با کیفیت خوبی بیماری کرونا را مدیریت و سلامت مردم را حفظ کنیم.

انتهاى پیام/

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋